18 maart: Provinciale Staten en Waterschapsverkiezingen

postermaandag 02 maart 2015

2x stemmen:

Provinciale Statenverkiezingen Campagnespot 2015

Meer info: Provinciale Statenverkiezingen met lijsttrekker Pieter Plug en twee kandidaten uit Wageningen: Peter de Haan (nr.12) en Jan van Harten (nr. 26).

Waterschapsverkiezingen

Het waterschap kan haar werk alleen uitvoeren als zij samenwerkt met inwoners, bedrijven en andere overheden. De ChristenUnie heeft het voordeel dat zij sterk vertegenwoordigd is in andere bestuurslichamen zodat er informatie-uitwisseling en ‘kruisbestuiving’ op verschillende bestuurslagen kan plaatsvinden. Wij hebben juist in het gebied van Vallei en Veluwe vele vertegenwoordigers in colleges, gemeenteraden en provinciale staten. Twee van de vijf Tweede Kamerleden wonen in ons gebied. Deze connecties zijn cruciaal om de belangen van het waterschap, en daarmee het belang van waterbeheer, in alle bestuurslichamen te dienen. Wij zijn van mening dat de samenwerking met inwoners en bedrijven in de komende bestuursperiode versterkt moet worden zodat hun belangen nog beter worden gediend.

In het volgende filmpje maakt onze lijsttrekker, Gerard van den Brandhof, dit nog eens duidelijk aan de kiezers.

Meer info: Waterschap Vallei en Veluwe

Reacties op '18 maart: Provinciale Staten en Waterschapsverkiezingen'