Uit de raad | Oud en Nieuw

Door Monique Heger op 22 januari 2020

Uit de raad | Oud en Nieuw

Oud en Nieuw. Tijd om even achterom te kijken en verder te gaan met de orde van de dag. Oud en nieuw persoonlijk. De ‘feestdagen’ zijn weer voorbij. Zelf ben ik niet zo van de kerst en nieuwjaar, en ik zoek samen met mijn partner de rust op in onze kleine camper. Dit jaar aan de Noord Franse kust. In de stilte en leegheid even tijd nemen om het oude af te sluiten en weer overnieuw te beginnen. Daarnaast heb ik de tijd genomen om de in september 2018 aangekondigde koelkast A+++ eindelijk te bestellen.

Oud en nieuw in de raad.

De laatste raadsvergadering van het oude jaar namen we afscheid van twee wethouders (1 tijdelijk) en twee raadsleden. En vorige week hebben we weer nieuwe benoemd. Dit jaar zullen we ook een nieuwe burgermeester begroeten.

Oud en nieuw in de stad.

Besluiten van 2019 zullen in 2020 worden uitgevoerd. Kortenoord wordt verder uitgebouwd, de Olympiahal gesloopt, wegen overnieuw ingericht, zonneparken aangelegd, scholen en studenten complexen gebouwd, visies geschreven. Oud en Nieuw. Ik ben benieuwd wat 2020 ons gaat brengen.

Als ChristenUnie zullen we ons als vanouds blijvend inzetten voor een waardevol Wageningen. Met zorg voor het oude en het nieuwe.