Berichten geschreven door Jan Dijkstra

1. aangenomen_amendementen_en_moties.png
    Door Jan Dijkstra op 11 maart 2022

ChristenUnie Wageningen drukt stempel op beleid

De laatste raadsvergadering voor de gemeenteraadsverkiezingen is al weer een paar weken achter de rug. Tijd om de balans op te maken. Hoe actief waren de partijen in de gemeenteraad van Wageningen in de (bijna) afgelopen raadsperiode? En hoe succesvol zijn partijen bij het verkrijgen van een meerderheid voor hun voorstellen? Spoiler: de ChristenUnie is heel actief én met succes.

2. 20180126-DSC_0230.jpg
    Door Jan Dijkstra op 14 maart 2018

Campagneblog #7

ChristenUnie Wageningen: kleine fractie met duidelijk stempel

De laatste raadsvergadering voor de gemeenteraadsverkiezingen is geweest. Een goed moment om de balans op te maken. Hoe actief zijn de partijen in de gemeenteraad van Wageningen? En hoe succesvol zijn partijen bij het verkrijgen van een meerderheid voor hun voorstellen? Spoiler: de ChristenUnie is heel actief en met veel succes.

3. IMG_8576
    Door Jan Dijkstra op 7 maart 2018

Campagneblog #6

In de afgelopen weken is de campagne echt goed los gekomen. Nog even en dan is het al zo ver, over ruim twee weken is het 21 maart en dan mag je je stem uitbrengen. In deze blog beschrijf ik wat we zoal doen in de aanloop naar de verkiezingen en wat je van ons mag verwachten.

4. Studenten
    Door Jan Dijkstra op 2 februari 2018

Campagneblog #3

Hoewel de gemeenteraad voor veel studenten een ver-van-hun-bed-show is, geldt dat niet voor de jongerenkandidaten op de lijst. Dit jaar zijn er maar liefst vier studenten verkiesbaar voor de ChristenUnie Wageningen, waar ik er één van ben. Mensen kijken me vaak raar aan: ‘Huh, dat is toch iets voor burgers?’ of ‘Wat doe je dan?’ Dit levert meteen leuke gesprekken op.